Вега: майбутнім клієнтам [Vega]

Вега ТелекомВега Телеком (вона включає в себе “Фарлеп” та “Оптима Телеком”) – компанія із тих, які так просто не відпускають своїх клієнтів навіть через рік після закінчення “співпраці”. Але про все по-порядку…

Коли ми вирішили переїхати минулого року в новий офіс, то, звісно, хотіли аби наші телефонні номери лишилися з нами. Ми звернулися в компанію, яка надавала нам наші два номери (на той час це вже була об’єднана група компаній Vega), але відповіді довго не було, тому я поїхав в центральний офіс компанії. Там була афігєзна суматоха – схоже, вони нещодавно в нього лише в’їхали. Через деякий час спілкування з дівчатками на ресепшені мені таки вдалося “відловити” в коридорі менеджера, який займався нашим питанням. Він і порадив, чисто по-людськи, шукати іншу компанію. Мовляв, самі бачите шо творицця і телефон провестими вам зможемо не скоро.

Тож, за всіма правилами, ми направили офіційний лист про відмову від подальшого надання послуг у звязку з неспроможністю компанії нам ці послуги надавати 🙂

Пройшло пів року. І тут інший наш офіс вирішив підключитися до вегівського нету. І, очевидно, коли в них в базі знову “замаячили” наші реквізити то “всплили” результати хаосу в офісі Вєги в кінці 2008 року: нам чомусь разом з рахунками за інтернет почали приходити рахунки за телефонні номери, якими ми вже давно не користувлися! Коли бухгалтер дзвонила їм і намагалася з’ясувати шо то за фігня працівники компанії перепрошували, мовляв, то не вам, плутанина вийшла…

А між тим, ситуація повторювалася щомісяця: рахунки за неіснуючі телефони приходили, а з’ясувати щось не вдавалося. І ось у серпні нам прийшла “бомага” від колекторської компанії зі смішно-совдепівсько-грізною назвою “УкрБорг”, в якій зазначалося, що вищезгадана компанія представляє інтереси компанії “Вєга” в роботі з “проблемними” клієнтами і просить нас сплатити борг, який на той час вже добіг майже до 2000 тис. грн. На сайті УкрБоргу знайти щось цікаве не вдалося, окрім того, що генеральний директор і начальник відділу продажів мають один і той же номер телефону 🙂

Коли ж я прийшов за адресою, вказаною в паперах УкрБоргу то виявилося, що потрапив я до звичайного відділу Вєги 🙂 Розповів про ситуацію, дєвачкі сходили кудись і знайшли у себе у вхідних той самий наш лист минулорічної давності про відмову від послуг. (Тут питання: Чому цей самий лист вони не могли пошукати під час кількох телефонних розмов, в тому числі і тоді, коли вони дзвонили нам як колектори? Адже ми кожного разу стверджували, що ми відмовились від послуг ще рік тому, надіславши офіційного листа! Це мені треба було спеціально прийти, щоб вони саізволілі заглянути в папку з листами?)

І ще зясувалося, що за нами таки дійсно є борг, але вдвіччі менший ніж у пред’явлених компанією претензіях, та й утворився цей борг в результаті того, що вони банально не надіслали рахунок за останній місяць наданих послуг.

Вибачень не було. Натомість, тепер мені треба проробити наступне: сплатити наявний борг, а стосовно решти суми, яка була в претензії, то я мав:

а) знову написати офіційного листа про те, що ми вважаэмо борг не правомірним на основі того, що ми направили лист такий-то і що вони його отримали під таким-то вхідним номером.

б) аби знову не сталося “патєрі”, занести листа до них в офіс і зареєструвати, отримавши його вхідний номер.

Але навіть коли я прийшов з листом, реєстраційного номера я не отримав – вони, бачте, зможуть зареєструвати його лише ввечері (Знову питання: Якого фіга вони сказали перед цим мені припертися з листом в офіс? Мені що, робити більше нема чого? Я з таким самим успіхом міг відправити його факсом…)

Коротше, знову чекаємо, коли нам почнуть приходити рахунки від “Вєги”… 🙂 🙁

  • Михаил, добрый день!

    Во-первых, приносим наши извинения за сложившейся ситуацию.
    Во-вторых, пожалуйста, отправьте нам на адрес blog@vegatele.com свои данные (номер договора и контактный телефон) для оперативного выяснения ситуации.

    Спасибо за ваш отзыв!

  • От що-що, а антикризовий PR у вас працює класно ))) Ріспект!
    Все, все наче добре, все владналося. А якщо ще якісь рахунки приходитимуть – ми не звертатимемо уваги )))
    Тому нічого вже зясовувати я більше не збираюся, з цих же причин нікому ніяких даних надсилати не буду. Пост не приберу )))
    Успіхів!

  • А нам и не нужно, чтобы Вы убирали пост. Наоборот это конструктивный фидбек одного из наших клиентов, мы его обязательно учтем.

    Жаль, что не смогли Вам помочь в решении проблемы. Я так понимаю, Вы больше не клиент Vega?