Спадок поганого креативщика

Реклама в метро: “Українські дівчата – найгарніші, а Dilmah – найкращий чай!” (точність відтворення не гарантую). Щось схоже я вже десь зустрічав нещодавно. Подумавши трішки, пригадую: “Український борщ – найсмачніший, а наша реклама – найефективніша!” (Щось типу того…). Цієї ж миті знаходжу інші співпадіння в схожості ідей різних рекламних кампаній. Огидні “Роздвинь палички” від одного з суші-барів та “Даю до 15 разів” якогось магазину, який намагається продати своє барахло, пропонуючи кредитні умови (хоча тему з “даванням” здається використував ще хтось).

Саме цікаве те, що всі ці рекламні кампанії, схожі як дві краплі води, виникають приблизно в один і той же час. Виникає думка, ніби на всю нашу велику країну є лише одна рекламна контора, здатна генерувати подібні ідеї та продавати одну й ту ж концепцію одразу кільком замовникам…

Найкраще це прослідковується на відеорекламі пива. Років з три тому всі пивні торгові марки кинулися доводити що саме вони є найріднішим, національним пивом, “пивом твоєї Батьківщини” і т.д. Потім пішла тема про друзів: з пивом і друзями все буде чікі – і машину допоможуть з болота витягти (“Арсенал”) і серце дівчини завоювати (“Рогань” – “З пивом друзі зможуть зробити для тебе більше”, здається так…)

Зовсім ж недавно пішла тема пивоварів. До багатьох виробників зачастили німецькі пивовари, яким не сидиться вариться пиво на Батькіщині (“Сармат” і ще одна торгова марка німецького пива) і тільки “Львівське” обійшлося без закордонних експертів, а зайнялося пошуками найкращого фахівця з хмільного напою серед своїх 🙂

А вас часто переслідує відчуття дежав’ю при перегляді реклами?

  • zymova

    так я телевізор не дивлюсь, а в транспорті зазвичай читаю — то майже не бачу рекламу. але почався новий сезон Танцюють всі. а я маю слабкість до танців та вільні осінні п’ятничні вечори. тому дивлюсь це шоу. реклами там натицяно дай Боже. моя тактика — вимикати звук. але одна мене приворожила. гарна пісня, гарна картинка того ж Львівського. та коник і такий солодкий жіночий голос співає…оце дійсно унікально.

  • Папина доця=)

    Насправді контора не одна,їх багато! Суть в тому, що конкурентів багато, особливо в цьому бізнесі. А як нас ще можна чимось здивувати?Наприклад,слоган Галичина “Живи серед вічних цінностей”,коли я його прочитала в метро,подумала “і кому він блін запам*ятається?…”,а от слоган суші-ресторну Якіторія(взяти хоча б останній) – “я худею от этого меню”,відстоткам 80% відразу впаде в око,і його запам*ятають.Нас вже нічим не здивуєш,чіпляють фрази які грають або на сексі,страху,емоціях і т.д. Якщо каже що в нього товар такий крутий,то любий конкурент плюне і затопче його,і скаже що так і було.

    Гонка за виживання…ладно,по чесному – гонка за гроші 😉