Migom, кажете?

Нехай пробачать мені мої роботодавці, що я вкраду 15 хвилин робочого часу на постінг до свого блогу, але мені треба злити кудись своє обурення. Офіційна причина – це посприяє збереженню моєї голови в здоровому стані, цілісності столу, а також допоможе мені очистиити думки і знову перемкнути свідомість на роботу… Про різного роду служби підтримки інетом гуляє тисячі історій, і це одна із них…

Почалося все з того, що я завів собі на акаунт на ЯндексДеньгах, а коли захотів вивести звідти кошти, то довго шукав через яку контору можна це зробити. Вибрав врешті Migom, так як це була служба переказів, що офіційно числиться серед партнерів згаданої вище грошової системи. І от, два дні пройшло, а ніякої смски з номером моєї транзакції чи відомостей про стан мого переказу не було. Треба було щось з’ясовувати. Поліз на сайт, і тут починається…

>>> From: Mixa
Здраствуйте, хочу проинформировать вас что при поиске на вашем сайте представительств в городе Киеве выводятся 3 представительства, которые имеют одинаковый адрес, при этом два из них имеют разные телефоны, одно без телефона. Теперь собственно про телефоны, один из них является несуществующим, по второму меня робот просит ввести какой-то номер какой-то голосовой почты…

Пожалуйста, не могли бы вы предоставить мне реально существующий телефон вашего представительства в Киеве, по которому я мог бы проконсультировать относительно перевода, который отправил несколько дней назад. Спасибо.

***

Добрый день.
У нас нет представительств. В Киеве есть банки, которые работают с системой мигом, их адреса представлены на нашем сайте (г. Киев указан трижды)

Просьба ответные письма и документы высылать на общий электронный адрес: migom@migom.com

С Уважением
Ведущий специалист отдела сопровождения ДДП “МИГОМ”
Якуничкин Дмитрий

***

Отлично, можно называть их как угодно, но сути дела это не меняет. Номера не рабочие, дозвониться нельзя. Сообщите пожалуйста контакты, по которым я могу связаться с любым из банком в Киеве, работающим с системой Мигом.

Спасибо.

***

Добрый день.

Данную информацию вы можете получить по телефону: 8 800 555 88 55

Просьба ответные письма и документы высылать на общий электронный адрес: migom@migom.com

С Уважением
Ведущий специалист отдела сопровождения ДДП “МИГОМ”
Якуничкин Дмитрий

***

Спасибо, но это безплатный телефон для России. Киев, как вы наверное знаете, не является ее частью. Не могли бы вы уточнить для меня все-таки киевский номер ваших банков-партнеров в Киеве. Спасибо.

***

(Наступного дня)
Здраствуйте! Могу я рассчитывать на получение ответа?

****

Добрый день.

Адреса и телефоны банков вы можете посмотреть на нашем сайте. Киев представлен трижды. (Починаю битися головою об стіл – Міха)

Просьба ответные письма и документы высылать на общий электронный адрес: migom@migom.com

С Уважением
Ведущий специалист отдела сопровождения ДДП “МИГОМ”
Якуничкин Дмитрий

Коротше кажучи, після цього я написав йому, що він дебіл варто перегляди цитовану історію листування, якщо вона присутня в листі і ти не пам’ятаєш суті проблеми, після чого він вислав мені якийсь номер начебто Ощадбанку, який, звісно, теж не працює (або прикидається таким).

А ще мені просто вражає оцей надпис в кожному їхньому листі “Просьба ответные письма и документы высылать на общий электронный адрес: migom@migom.com”. В оригіналі він виділений червоним кольором гігантського шрифту, а самі листи приходять з особистої скриньки “провідного спеціаліста”. Бляха-муха, невже сапорт великої компанії форвард налаштувати спромігся, а як зробити так, щоб листи відсилалися начебто з іншої адреси – це надто складно?

Коротше, я у відчаї. Цікаво, чи вдасться мені якось забрати свої гроші. Звертатися в підтримку. схоже, не має сенсу…

  • Оце відсилайте на пошту свідчить що ви просто листувалися з роботом, у якого набір стандартних фраз

  • Андрій

    Треба було звертатися в супорт Яндекса. Там ці проблеми швидко розрулюють ))

  • masterpiecer

    Друже, йди в будь-який Приватбанк з номером і отримуй або на картку або готівкою. Я так вже 2 місяці гроші виводжу – ще жодного разу проблем не мав.