БігМорди

Звичайно, камера не може охопити усього того, що здатен побачити погляд людський. Наприклад, камера не бачить світлих вогників десь там, у далині. Також камера (у мене, на жаль, не радянський “Горизонт”) не може бачити горизонтальної паномарами, яку може спостерігати людина. Отже, дивлячись на фото, зроблене однієї чудової ночі на Московській площі, можна сміливо до моїх підрахунків (21, вважаючи лайтбокс одиницею рекламної площі) додати ту ж саму цифру (вогники десь вдалині) та помножити її на два (панорамний погляд), щоб дізнатися, скільки ж настирливої реклами (яка нищить дерева та псує загальний вигляд міста) може одночасно потрапити до очей пересічного киянина чи гостя столиці чи не на кожному кроці.

Цікаво, чи є якісь контролюючі органи, що займаються питанням зовнішньої реклами та зовнішнім виглядом міста? І чи є якісь методи з ними боротися?

  • Да… Эти борды заполонили уже все города, особенно мегаполисы!!! Жуть… их так много что уже не видно рекламы… хы хы … в этот момент РА должны придумывать так называемую шокирующую рекламу, для привлечения взгляда и задержки на некоторое время!!!